Самостійне просування у 2018 році – як це працює?
23.09.2018
Як набрати аудиторію за півроку за допомогою SEO?
24.09.2018

5 дієвих порад для розвитку та просування інтернет-магазину

Відкрити власний електронний майданчик сьогодні нескладно, тому подібну мету переслідують багато співгромадян. З її допомогою можна збільшити обсяг продажу, а також наростити відвідуваність, щоб максимізувати прибуток під час торгівлі за допомогою інтернету. Якщо ви тільки недавно задалися подібною метою, то ця стаття буде чудовим базисом для подальших дій у цьому напрямку. З її допомогою можна зрозуміти, які пріоритети слід розставити, а також те, де нас можуть чекати найдурніші і найсерйозніші помилки. Стаття буде цікавою як для власника бізнесу, так і для людини, яка займається маркетингом та бажає детально вивчити сучасні інструменти.

У публікації буде приділено увагу таким моментам:

  • правила ефективної розкрутки сайту ;
  • послідовність дій під час просування;
  • методи, що дозволяють розкрутити магазин.

Так як багато хто замислюється про те, щоб впоратися з подібними роботами самотужки, буде не зайвим розділити цю статтю на дві частини. В одній з них ми розглянемо процес роботи на конкретному етапі з підрядником, а в іншій вивчимо ту саму послідовність, але виконану самостійно.

Робимо правильний вибір

Бюджет багато в чому визначає, як саме відбуватиметься робота над конкретним проектом. Якщо коштів небагато, то багато хто починає брати на себе значну частину робіт, що дозволить зберегти левову частку бюджету. Але треба розуміти, що подібне рішення може спричинити додаткові витрати на пізніших етапах. До того ж людина може просто бути не готова до певних труднощів, що змусить витратити гори нервів та засобів, а в результаті мета залишиться недосяжною. Тому працювати з фахівцями доведеться в обох випадках, але в першому вони виконають весь комплекс робіт від початку до кінця, а в другому лише певну кількість завдань. Практично напевно вам потрібна буде допомога:

  • рекламника;
  • програміста;
  • копірайтера.

Знайти їх можна у спеціалізованому агентстві, а також на сайтах аутсорсу або взяти відповідних співробітників прямо до штату. Вибір залежить від обсягу робіт та тієї моделі компанії, яка була обрана раніше.

Використання прайс-агрегаторів

Почнемо з найочевиднішого. Цей пункт слід виконувати відразу після того, як робота над створенням сайту буде успішно завершена. Перше, що ми маємо зробити, це розмістити на спеціальних агрегаторах власний сайт, що дозволить забезпечити додаткові замовлення. У кожному регіоні є свій перелік подібних ресурсів, тому пошук не буде особливо тривалим та стомлюючим. У той же час нам не потрібні кілька десятків агрегаторів на перших етапах. Достатньо буде відібрати 4-5 прайс-агрегаторів, на яких потрібно буде пройти реєстрацію. Після її завершення на нас чекає договір, в рамках якого і відбуватиметься подальша співпраця. Коли угоду підписано, власнику магазину залишається лише надіслати на сервер сервісу власний прайс.

Як можна бачити, процедура нескладна, але деяким нюансам слід звернути увагу. Йдеться про те, що з агрегаторами найкраще працювати в тому випадку, якщо ви не володієте унікальним товаром, який є тільки у вас. Подібні майданчики спочатку створені для товару, актуального для масового споживача, тому інакше ефективність буде невеликою.

Контекстна реклама для просування сайту

adwords-link

Сьогодні без оголошень в інтернеті не обходиться жодна велика компанія, яка бажає забезпечити пристойний прибуток для себе. Тому не дивно, що контекстну рекламу використовують практично всі магазини. З її допомогою також можна зрозуміти те, чи може сайт продавати, і якщо здатний, то наскільки добре він це робить. Для цього потрібна перша кампанія Adwords, яка забезпечить нас всією необхідною інформацією.

Перед тим, як скористатися іншими рекламними інструментами, нам необхідно запустити контекстні оголошення, які оплачуються лише під час переходів. Подібна процедура не така складна, але без точних знань впоратися з нею буде непросто. Якщо ж досвіду немає, то найкращим вибором стане налаштування за допомогою спеціалістів. Інакше є більш ніж реальна небезпека того, що значний бюджет буде витрачено безцільно, що особливо негативно позначається на новому сайті, для якого гроші відіграють важливу роль.

Іншим моментом є витрати значної кількості часу, щоб отримати бажаний результат. Так, для професійного налаштування потрібно близько 100-200 доларів, а для самостійного вивчення за допомогою курсів піде значно більше коштів, а головне часу. В результаті можна виявити, що контекстна реклама – не ваше, а кошти на навчання вже витрачені. Тому ми рекомендуємо не ризикувати, а одразу скористатися допомогою фахівців. Послідовність дій, яка на нас чекає, виглядає приблизно так:

  • пошук компанії, що пропонує відповідну послугу;
  • постановка задачі, включаючи обов’язкове використання гарячих пошукових фраз;
  • після налаштування необхідно мати доступ до статистики, яка має демонструвати показники на рівні 6000 переходів за 14 днів.

Це досить висока планка, тому якщо сайт зможе досягти 4-5 тисяч, буде вже непогано, але прагнути потрібно саме до 3 тисяч за тиждень. 14 днів буде достатньо для того, щоб отримати цікаву для нас інформацію, включаючи ціну одного відвідувача, а також середній показник конверсії. Якщо останній параметр вищий, ніж півтора відсотка, це нормально, але наше завдання отримати не менше 2 відсотків. Середня вартість одного переходу дозволить зрозуміти, які витрати потрібно закласти в рекламну кампанію для отримання 1 або 100 замовлень. З підрядником потрібно заздалегідь обговорити те, як саме буде надано звіт про виконану роботу, в якому обов’язково повинна міститися інформація, що нас цікавить.

Звичайно, кожна людина приймає рішення, ґрунтуючись на власних висновках, але є кілька важливих рекомендацій, які допоможуть підвищити продуктивність контекстної реклами. Насамперед йдеться про те, щоб звернутися лише до досвідчених фахівців, які мають хорошу репутацію серед клієнтів. У процесі тесту потрібно отримати та проаналізувати відомості про відсоток конверсії та ціну за клік. Якщо запуск контекстної реклами виявився успішним, слід продовжувати показ сайту за допомогою Adwords. Якщо ж тестування виявилося провальним і навіть вдалося повернути кошти, витрачені на налаштування і саму рекламу, слід розібратися у ситуації серйозніше. Ймовірно, проблема полягає в низькому професіоналізмі фахівців або проблемах самого сайту, наприклад, високих цінах або поганому юзабіліті.

SEO-оптимізація магазину

Наступний пункт сьогодні відіграє важливу роль. Як і у випадку з іншими етапами, ми також приділимо увагу самостійному процесу оптимізації, а також замовлення послуг у фахівців. Якщо вирішено впоратися з роботою особисто, то спочатку слід ознайомитися з величезною кількістю літератури, присвяченої даному питанню. Після цього вирушити на курси, які допоможуть скористатися отриманими знаннями та закріпити їх. Але навіть якщо ви плануєте доручити роботу спеціалістам, подібні пункти доведеться розглянути дуже ретельно, адже інакше буде складно розібратися в тому, наскільки ефективно вони виконали свої завдання. Як мінімум, для цього потрібно ознайомитись із відповідною книгою, яка забезпечить усіма необхідними відомостями.

seo-magazinСучасна оптимізація дозволяє показати боту Google, що ваш сайт є цікавим для користувача, а також не порушує правил пошукової системи. Він має все необхідне для того, щоб відвідувач отримав певну користь, а також може бути віднесений до конкретної категорії сайтів. Щоб забезпечити подібні ефекти для власного майданчика, потрібно скористатися перевіреною послідовністю дій:

  • зібрати ключові фрази, які були використані для оптимізації сайту;
  • створити семантичне ядро;
  • попрацювати над структурою магазину;
  • підготувати СЕО-статті під кожну категорію;
  • зайнятися технічними аспектами.

Останній пункт передбачає перегляд мета-тегів, а також усунення помилок, які могли бути допущені раніше. Звичайно, подібні роботи вимагають відповідних навичок, тому їх зазвичай здійснюють завдяки підтримці програміста. Роблячи висновок щодо самостійної оптимізації, можна помітити, що користувач має впоратися з великим обсягом специфічних робіт, для яких важливо добре розбиратися в нюансах СЕО. На навчання може піти від 2 до 6 місяців залежно від рівня, якого людина хоче прийти у результаті. Самостійну оптимізацію краще не розглядати, якщо ви не володієте великим досвідом у відповідній сфері.

Тому переходимо до другого варіанту, який передбачає звернення до фрілансера, найманого співробітника або спеціальну студію. Найкращим вибором є передача подібної роботи до рук команди професіоналів. Але власник сайту може розглянути різні способи, кожен з яких має позитивні сторони.

Варіант перший

Тут ми наважуємося на цілком очевидний та найлогічніший крок – довірити сайт студії , яка вже багато років працює у цій сфері. Порядок дій, який нас чекатиме в даному випадку, полягає в пошуку відповідної компанії, яка має володіти широким досвідом та повним штатом фахівців. Після цього слід обговорити майбутню співпрацю та підготувати ТЗ, яке дозволить перевірити правильність виконання кожного етапу. Після того, як усі роботи будуть здані, слід звернутися до фахівця, який проведе аналіз оптимізації.

Останньому пункту варто приділити трохи більше часу. Якщо людина не має великої кількості часу, а також не вивчала відповідну літературу, їй важко буде перевірити правильність виконання робіт. Тут важливий не сам факт того, що виконавець може поставитися до завдання, спустивши рукави, але фактор простої людської помилки, що виникає через неуважність. Тому нам буде потрібний сторонній фахівець, не з цієї студії, який проведе аудит.

У ході подібних робіт вдасться знайти будь-які серйозні помилки, які могли в результаті завдати шкоди ресурсу надалі. Проте, слід думати, що завданням аналізу є виставлення претензій виконавцю. Нам потрібно зрозуміти, що необхідно виправити, і підготувати список недоліків з розгорнутим коментарем, який буде відправлений студії. Її фахівці обов’язково виконуватимуть усі роботи, якщо виявлені проблеми виникли з їхньої вини.

Найкращим вибором на роль компанії, яка оптимізуватиметься, є та, яка вже встигла забезпечити відповідну допомогу для знайомих чи друзів. Це дозволить зрозуміти, на який результат можна очікувати, а також визначитися з приблизною вартістю проекту. Потрібно пам’ятати, що обсяг робіт впливатиме на ціну безпосередньо, тому можна порівнювати лише ті сайти, які мають однаковий масштаб. Скориставшись порадами знайомих, можна дізнатися, скільки потрібно повернення раніше витрачених коштів.

external site promotionВаріант другий

У цьому випадку ми довіряємо роботи фрілансеру, який повинен мати великі навички, робити свою роботу швидко і грамотно. Експерти зазначають, що цей варіант найкраще підходить у тому випадку, якщо бюджет дуже обмежений. Причина полягає в тому, що над комплексом робіт працюватиме лише одна людина, тому завершення робіт може вимагати додаткових витрат часу.

Відмінним варіантом стане співпраця з тим фахівцем, який пропонує укласти контракт. У результаті ви зможете убезпечити себе, а також повернути витрати, якщо виявиться, що припустилися помилки в процесі вибору. Не зайвим буде наперед визначити ключові моменти, після досягнення яких фрілансер має показати результат своєї роботи.

Коли фахівця буде відібрано, слід зателефонувати представникам кількох компаній, щоб уточнити нюанси роботи з цим виконавцем. Тут важливо не соромитися, оскільки від цього залежить результат роботи та ваші власні кошти. Цей варіант відомий своєю економічністю, але передбачити результат буде досить складно. Тому можливість провести аудит після завершення роботи не варто відкидати.

Варіант третій

Таке рішення слід приймати тим компаніям, які планують співпрацювати із СЕО-оптимізатором протягом тривалого терміну. Взяти фахівця до штату буде гарним рішенням, але одним із найдорожчих серед існуючих способів упоратися з роботою. Справа в тому, що досвідчений майстер навряд чи піде до вас в офіс на ставку менше ніж 700 доларів. Якщо бюджет проекту дозволить собі це дозволить, то можна підібрати відповідного сеошника, який завжди під рукою і роботу якого нескладно контролювати. Якщо бюджет не дозволяє платити 700 доларів і вище, а допомога штатного фахівця потрібна, то можна розглянути цікавий варіант.

Фахівцю можна дозволити підробляти під час робочого дня, на що керівництво закриватиме очі. Достатньо лише поставити умову, що поточна робота в магазині має бути в пріоритеті для нього. У результаті можна зійтися на ціні в 500 доларів і менше, водночас отримавши досвідченого майстра своєї справи.

Резюмуючи, можна дійти невтішного висновку, що найдорожчим варіантом є робота зі студією, співробітники якої виконають весь комплекс робіт на сайті. Найдешевшою стане співпраця з фрілансером, але є свої нюанси. За ціною та ризиками золоту середину займає штатний співробітник, але тут знадобиться певна гнучкість, щоб знайти оптимальні умови для фахівця та вашої компанії.

Зовнішнє просування сайту

Особливістю розкрутки сьогодні є максимальне збільшення маси посилань, для чого застосовуються різні алгоритми. Припустимо, що процес оптимізації пройшов успішно, тому компанія зайняла певну нішу та отримала перші замовлення. Але для їхнього нарощування потрібна зовнішня оптимізація. Отримати її можна за допомогою посилань, які будуть розміщені на тематичних веб-сайтах.

Особливістю посилального просування є те, що подібні роботи виконуються за новою схемою. З цієї причини обов’язковим стає облік цілої низки вимог. Ваш магазин повинен отримати релевантне посилання на іншому ресурсі, а розміщення останнього можливе лише в унікальному матеріалі. Писати статтю слід від імені сайту. Як приклад слід використовувати рекламну оглядову статтю, яка веде з вашого інтернет-магазину та просто розміщується на іншому сайті. Оптимальне співвідношення між анкорними та безанкорними посиланнями становитиме близько 20 на 80 відсотків. При цьому переважна більшість посилань повинна наводити користувача саме на головну сторінку.

Подібні роботи зазвичай виконуються майстрами своєї справи, які можуть забезпечити високу ефективність та якість. Вибір студії є питанням, яке залежить від кількох факторів. Насамперед це відгуки про роботу компанії, а також рівень майстерності її фахівців. Щоб отримати якісні посилання, варто приділити увагу додатковим вимогам. Наприклад, PR Google має бути вище одиниці, а сам ресурс, на якому буде розміщено посилання, не повинен перебувати під дією фільтрів.

socialУсі подібні вимоги мають бути визначені заздалегідь та прописані в угоді про співпрацю. Оплата має відбуватися за фактом виконаних робіт, але на перший місяць доведеться платити заздалегідь, щоб майстри змогли запустити зовнішню оптимізацію. Протягом перших шести місяців важливо дотримуватися плану, за якого кожен місяць сайт отримуватиме додатково 10 посилань. Починати можна з 40 посилань, тоді до шостого місяця їхня кількість має зрости до 90 одиниць.

Щоб забезпечити детальне стеження за тим, як розподіляються та витрачаються кошти, необхідно заздалегідь домовитися з виконавцем про те, яким чином ви отримуватимете інформацію про виконані роботи. Найкраще робити це у вигляді звіту, в якому буде розміщено повний список розміщених посилань. Якщо ж працювати було вирішено з фрілансером, то відповідне завдання має бути поставлене перед ним. Про вартість говорити складно, але в середньому ціна одного якісного посилання становитиме понад 10 доларів.

За бажання, як і будь-який інший етап, зовнішнє поступ можна провести особисто. Для цього потрібно буде пройти процедуру реєстрації на сервісі Міралінкс або Гогетлінкс, після чого залишиться лише забезпечити контакт із вебмайстрами. Щоб розібратися в тому, як працює сервіс, вистачить кількох годин. Додатково можна скористатися послугами особистого копірайтера, щоб розміщувати статті самостійно та не переплачувати.

Говорячи про висновки на основі зазначеної вище інформації, можна виділити таке:

  • займатися розміщенням посилань краще довірити фахівцям, що дозволить заощаджувати власний час та зусилля;
  • самостійне розміщення може бути ризикованим, але дозволить знизити витрати на третину в середньому;
  • вимоги, зазначені вище, а також рекомендації самих бірж посилань повинні виконуватись у повному обсязі.

Використання соціальних мереж для просування

На сьогоднішній день соціальні мережі мають багатомільйонну аудиторію, тому скористатися їхніми послугами бажає все більше людей, яким терміново знадобилося просування. Важливою особливістю цієї реклами і те, що звертатися до неї слід після запуску контекстної реклами, і навіть після завершення просування шляхом використання зовнішніх посилань.

Це джерело є основним серед тих, які дозволяють нам отримати цільову аудиторію. Так як реклама у Фейсбук та інших ключових соцмережах регулярно змінює свої особливості, то перед початком самостійного просування тут слід ознайомитись із найактуальнішою інформацією, адже навіть за півроку вона може значною мірою застаріти. Знайти її буде нелегко, але реально.

Більш надійним вибором стане налаштування реклами за допомогою спеціаліста. Подібні послуги вимагатиме невеликий бюджет, але в результаті дозволять не витрачати свій час марно. Якщо говорити коротко, то за мільйон переглядів доведеться заплатити близько 100-200 доларів, що є цілком прийнятними витратами. При цьому вказана кількість переглядів дозволить отримати близько сотні заявок, що в перерахунку покаже вартість на рівні 1-3 доларів за покупку. Якщо інтернет-магазин займається продажем одягу чи косметики, то для нього життєво важливо мати власний інстаграм-канал. Завдяки останньому, можна буде публікувати фото з описом, що продає. Результати грамотного просування інстаграм можуть викликати чимало здивування у скептиків.