Фахівці, які не перший рік займаються просуванням сайтів , добре знають, що саме семантика багато в чому визначає успішність всього просування. Тому ми маємо зайнятися розробкою відповідного переліку ключових слів, які будуть надалі використані для створення відповідних сторінок. Ця стаття дозволить більш детально вивчити роботи, які можуть виникати в процесі створення ядра, а також позбутися помилок, яких допускають багато користувачів. Стаття має бути вивчена повністю, оскільки пропуск окремих пунктів у результаті не дозволить виконати роботи правильно.
Наша перша ціль полягає в тому, щоб розширити ключові фрази, які використовуються для переходу потенційних клієнтів на сайт. Друга основна мета – у тому, щоб роздробити нішу, що дозволить отримати підкатегорії. Далі можна переходити до створення структури, яка дозволить користувачеві легко знайти цікаву для нього сторінку. Цей етап повинен отримати достатньо уваги, тому що нерідко сайт виглядає зовсім не так, як ми уявляємо це у себе в голові.
Щоб зробити цю статтю більш доступною, розглядатимемо роботу на прикладі однієї з найпопулярніших категорій – одяг, а точніше дитячі джинси. Навіть людина, яка вперше зіткнулася з цією категорією, розуміє, що її без особливих зусиль можна розбити на кілька сегментів, кількість яких залежить від поточної необхідності. Але почнемо з азів. Спочатку потрібно буде отримати пошту Google, яка дозволить працювати з сервісами Docs та Adwords. Далі здійснюємо установку Excel, що дозволить працювати з таблицями. Звичайно, навичка роботи в табличному редакторі буде важливим пунктом для того, щоб правильно впоратися з поставленими завданнями.
Коли всі вищезазначені роботи завершені, переходимо в сервіс Adwords. Тут на нас чекає проста реєстрація, яка відкриє доступ до великих інструментів. Наразі власника сайту цікавить пошук ключів. Даний сервіс безкоштовний, що дозволяє вдосконалювати свої навички у користуванні ним, повторивши описану нижче послідовність кілька разів.
Переходимо до планувальника ключових фраз і починаємо пошук ключів за допомогою пункту меню. Нам залишається лише вбити відповідну фразу, яка має бути розширена. У нашому випадку, це джинси для дітей. Після вибираємо регіон, що цікавить, який буде використовуватися при наборі фраз для ядра. На даному етапі все досить просто, тому зупинятись докладніше не будемо.
Єдиний момент, який слід врахувати, це правильний вибір регіону. Якщо ви плануєте розповсюджувати продукцію у сусідній країні, але зараз цього не робите, то не слід працювати на випередження. В іншому випадку поступ втратить будь-який сенс. Якщо вибір зроблено правильно, нам залишається лише натиснути клавішу та отримати готові результати, ознайомитись з якими можна у відповідній вкладці.
Тепер настає один із найвідповідальніших моментів – отримання ключових слів на зовнішньому носії, яким у нашому випадку виступає документ Excel. Для вивантаження в таблицю достатньо залишити стовпці з ключовими словами, а також частотність запитів по місяцях. У таблиці можна бачити запити, які відповідають фразам, введеним раніше. Отриманий перелік потрібно розформувати для складання окремих груп та подальшого застосування під час роботи на сайті.
У самій таблиці слід залишити лише ті пункти, які стосуються нашої ніші. Для цього можна скористатися як фільтрами, так і ручним відсіюванням невідповідних варіантів. Найкращим вибором є ручна перевірка, що дозволяє отримати якісні результати. Але слід розуміти, що в цьому випадку доведеться витратити значно більше. У нашій таблиці мають залишитися лише ті запити, які справді необхідні.
Підсумком нашої роботи стане отримання цілого пулу фраз, які відповідають обраній тематиці. Наше наступне завдання полягає в тому, щоб ще раз пропустити фрази, що залишилися, через інструмент, який ми вже використовували. Повторний прогін матиме одну важливу особливість. Після додавання слів, що нас цікавлять, необхідно вибрати клавішу «варіанти ключових слів» і натиснути на неї. Далі натискаємо «зберегти» та «отримати готові варіанти».
Отриманий перелік запитів ми маємо обробити ще раз і вивантажити в документ, залишаючи лише частотність та ключові слова. Сортування краще вибирати від більшої кількості запитів до меншого числа. Багато хто може поставити запитання, для чого потрібен повторний прогін? Даний процес дає можливість отримати максимальну кількість категорій, які нам належить створити на сайті. Тепер можна переходити до дроблення отриманого ядра та отримання окремих кластерів. Запити можна ділити за різними ознаками, наприклад вік або матеріал. Чим більше вийде варіантів, тим краще.
Оптимально наздогнати кількість категорій до 20 чи більше груп. Але в процесі важливо не забувати про те, що вони повинні бути логічно доречними, щоб не з’явилося задвоєних категорій, що представляють одну й ту саму продукцію. Отримана інформація дозволить перейти до підготовки тегів та опису сторінок. Для їх створення нам необхідно скористатися максимальною кількістю тематичних фраз, які характеризують категорії, що цікавлять.
Далі робота полягатиме в тому, щоб додати на сайт тематичні сторінки під кожну категорію з огляду на набраний пул слів. Ці сторінки буде використано для публікації товару та тестів, для яких ми вже заготовили теги. Важливим моментом є те, що на сторінках має бути розміщений релевантний товар.