Досягти успіху при правильній розкрутці можна практично в будь-якій сфері та в кожному регіоні, включаючи американський, де рівень конкуренції традиційно вищий. І терміни на просування будуть доречними, але завжди є певні проблеми. У цьому випадку доведеться підготувати значний бюджет. Його розмір залежатиме від того, наскільки ніша є конкурентною. Ця історія розповість про те, як сайт у популярній категорії зумів закріпитися у топі, маючи мінімальний бюджет.
Ключове завдання, яке встановили перед майстрами, полягало у створенні переліку рекомендацій для проекту практично з нуля. Тому фахівці працювали над пошуком відповідного домену, обирали систему управління контентом, а також приділили увагу організації ресурсу. Чимало часу зайняло створення семантичного ядра для сайту. Друга стадія полягає в тому, щоб перевірити правильність реалізованих рекомендацій, а також забезпечити безпосереднє просування за допомогою маси посилань. Для цього етапу було використано виключно безпечні методики.
З чого починалося просування? Нашим спеціалістам необхідно було зрозуміти, як краще просуватиме сайт у цій ніші. Для цього було проведено конкурентну розвідку, під час якої відібрано кілька тематичних ресурсів із кращою динамікою у регіоні. Аналізували такі аспекти, як перелінковка, особливості дизайну і структури ресурсу. На основі отриманої інформації було підібрано доменне ім’я.
Коли початковий етап було завершено, можна було переходити до створення контент-плану. Для цього були використані саме ті теми, які дозволяють швидко згенерувати трафік. Після цього всередині тем були знайдені найактуальніші питання, на які були написані відповідні статті. Для кожної з них було підготовлено відповідну семантику.
Далі було приділено увагу мета-тегам, які були додані або виправлені на основі підібраної семантики. Для успіху проекту знадобилося провести повний технічний аудит, під час якого було виправлено найпоширеніші помилки та недоліки. Зокрема, було видалено дублі, а також додано robots.txt та карту сайту. Не менше уваги вимагали й технічні помилки.
Тільки після завершення подібних робіт з’явилася можливість приділити увагу нарощуванню кількості посилань у ключовому регіоні. Бюджет, який отримав цей проект, був мінімальним для цієї категорії.
Спочатку були відібрані найбільш представницькі конкуренти, які займають топ в тематиці, що цікавить. Завдяки правильно проведеній семантиці, вони генерують більшу частину трафіку у сегменті. Орієнтування на найкращих представників ніші дозволило отримати якісний досвід, який у подальшому і був використаний для проекту. Зокрема, вдалося взяти деякі напрацювання для:
Окремо слід зазначити, що було проведено аналіз того, як готуються до публікації статті конкурентів. Зокрема, були виділені закономірності у структурі, а також сфері мультимедійності контенту та ряду інших елементів, що забезпечувало інші сайти добрими поведінковими показниками.
У успіху конкурентів важливу роль відіграли теми, які були використані для створення контенту. Щоб зробити новий проект не менш успішним, було вирішено скористатися тими статтями, які вирізняються високою популярністю і здатні привести безліч нових читачів на сайт. Для цього був використаний алгоритм Хмарочос, у рамках якого початкові теми були розширені, переосмислені та зроблені привабливішими для читачів, що призвело до бажаного ефекту.
Важливе завдання лежало перед фахівцями-лінкбілдерами. Останнім потрібно було виявити майданчики, які відрізняються хорошими характеристиками, але в той же час готові запропонувати середню вартість. Навіть якщо збільшити кількість посилань до 4 завдяки кратному зниженню якості, то суттєвої зміни це не принесло б. Тому було прийнято ризиковане рішення розміщувати по 30 крадів кожного місяця. Потрібно відзначити, що підготовкою матеріалу для крауд займався досвідчений майстер, який добре орієнтується в Java-тематиці, тому майданчики для розміщення посилань були підібрані грамотно.
Посилання вели переважно на головну, а також на ключові сторінки сайту. Крауд-посиланнями було вирішено посилити ті статті, які й так показували хорошу динаміку. Щоб покращити результати, було вирішено провести такі роботи:
Чинники, які дозволили забезпечити бажаний результат, досить численні та різноманітні. Тут слід відзначити роботу з вибору домену та імені сайту, яке відрізняється своєю унікальністю та запам’ятовуваністю. Не менш важливим було підібрати СMS та визначити перелік плагінів, які допоможуть у подальшій роботі. Над планом наповнення сайту працювали фахівці, що також допомогло ресурсу швидко набрати аудиторію у популярній ніші. Семантика забезпечила грамотний розподіл ключових слів на всьому сайті, а ТЗ для кожної нової публікації готувалося окремо. Перелінковка дозволила перерозподілити вагу.
Посилочний бюджет був мінімальним для ринку, тому потрібно було застосувати фантазію для того, щоб правильно користуватися доступними коштами. Було вирішено зосередитись на якості, а не на кількості посилань, що й дало позитивний результат. При цьому не можна зменшувати роль взаємодії із клієнтом. Підключення до роботи платформ Q&A дозволило в найкоротші терміни отримати значну аудиторію користувачів, зацікавлених у пропозиції.