Англомовний регіон є одним із найприбутковіших на сьогоднішній день. З цієї причини не дивує той факт, що багато власників сайтів бажають просунути власні ресурси на вказаному ринку. Тим не менш, кожен новий гравець буде змушений зіштовхнутися зі значними труднощами, які є діяльність гігантів, що практично монополізували місцевий ринок. Багато з них поглинули дрібніші проекти, тому мають міріади сайтів, які додатково генерують для них трафік і замовлення.
Виникає закономірне питання: чи можливо сьогодні просунути свій ресурс у Європі чи США, зайнявши значну частку ринку? Тут усе залежить від масштабів. Навіть дрібний бізнес може стати конкурентоспроможним, якщо просуватиметься в окремому населеному пункті чи передмісті. У цій публікації ми приділимо увагу питанню, як правильно просувати сайт у США, а також, чим цей процес відрізняється від інших країн.
Цей ринок є одним із найприбутковіших, також він демонструє значний рівень конкуренції. Люди, які проживають у США, вже давно сприйняли споживчу культуру, а інтернет став одним із найбільших каналів, за допомогою якого відбуваються покупки. Важливим чинником є й те, що тут досягла значного успіху законодавча система, яка захищає споживача від протиправних дій продавця. Тому компанія, яка планує займатися бізнесом у США, має робити це відповідно до чинного законодавства, що дозволить їй зіткнутися із мінімальною небезпекою судових розглядів.
Якщо коротко описати основні особливості просування на англомовному ринку, можна помітити, що тут доведеться працювати дуже довго, дорого і непросто. Для просування в нашій країні достатньо бюджету 1000 доларів на місяць. Але якщо говорити про Америку, то подібна сума дозволить у найкращому разі протриматися кілька днів. Бюджет тут складається з десятків тисяч доларів, а для великих та відомих магазинів йдеться про сотні тисяч щомісяця.
Оптимальний підхід до розкручування
З цієї причини експерти рекомендують використовувати комплексний підхід, важливим елементом якого стає SEO-оптимізація. При цьому пробитися по ВЧ буде дуже складно, тому спочатку краще грамотно опрацювати НЧ і СЧ. Саме вони стануть тим базисом, який дозволить забезпечити бажану популярність, наростити доходи, а в результаті можна буде перейти до високочастотних запитів, які стануть генератором максимального прибутку.
Якщо ж розпочати саме з ВЧ, то реальні результати щодо залучення нових клієнтів будуть помітні лише через півроку, оскільки раніше зайняти топові позиції буде проблематично. Для того, щоб просунутися за низькочастотними запитами, знадобиться значно більше часу та зусиль. Тим не менш, у результаті це дозволить окупити всі витрати та отримати бажаний результат. Відштовхуватись тут слід від якості статей, а також грамотно підбирати для них ключові фрази. Переходити за такими запитами буде небагато людей, але тут важлива саме якість, а не кількість, оскільки загальний відсоток покупців буде вищим, ніж у випадку з аналогічними запитами. Процедура просування буде максимально складною і копіткою, але якщо впоратися з нею правильно, це дозволить отримати хороші результати в результаті і закріпитися в сегменті.
Як було зазначено вище, основна різниця полягає в тому, що американський ринок відрізняється високим рівнем конкуренції. Посилання тут стоять набагато вище, а терміни виходу – більше. Важливу роль відіграють фільтри. Система фільтрації сайтів, введена Гуглом, використовується вже кілька років, і немає жодних передумов для того, щоб відмовлятися від неї. Вона ще не діє у Росії та Україні, тому вітчизняні власники сайтів не знають, наскільки небезпечним є потрапляння під фільтр для їхнього бізнесу.
Якщо успішно займатися просуванням протягом 4 місяців з огляду на низку додаткових вимог, то в результаті можна дійти помітних результатів. Важливо лише підібрати відповідний напрямок, в якому конкуренція буде не такою високою, а також запропонувати клієнтам вигідні умови для співпраці. Прикладами таких напрямів є геймерська тематика, а також меблі та інші ніші.
Самостійно впоратися з роботою може бути складно. Ось чому багато хто вибирає саме нашу компанію, яка має великий досвід у просуванні проектів будь-якої тематики та складності. При цьому ми можемо допомогти не лише із комерційними сайтами. Важливою особливістю є те, що просування вітчизняної компанії обійдеться в кілька разів дешевше, ніж у американських колег. У той самий час відмінності у ціні мало позначаються на якості. Також потрібно буде визначитися з тим, які інструменти застосовуватимуться в процесі. Нагадаємо, що грамотне СЕО буде дуже актуальним і збереже більшу частину бюджету, якщо порівнювати його з контекстними оголошеннями.
Для початку потрібно зрозуміти стартову позицію, з якою ми працюватимемо надалі. Ідеться про працюючий бізнес, який просто не має достатньо клієнтів для того, щоб стати успішним. У цьому випадку важливо якнайшвидше вийти в інтернет і отримати з його допомогою нову аудиторію. Якщо ж бізнесу поза мережею просто немає, то процес обмірковування того, як краще стартувати, займе більше часу. Як ми говорили вище, ринок США надзвичайно конкурентний і без цікавої пропозиції завоювати його буде дуже складно.
Для того щоб виправити стан речей, найкращим рішенням стане просування у певному місті або передмісті мегаполісу. Тут можна швидко знайти клієнтів для власного:
При просуванні подібних проектів, які спочатку знаходяться в онлайні, можна скористатися Google Maps. Першим етапом стане процес створення власного сайту з його подальшою внутрішньою оптимізацією. Після цього можна переходити до додавання бізнесу в Google, а потім власника компанії очікує нарощування маси посилань на головну сторінку. Додатково потрібно підготувати та вивантажити десятки позитивних відгуків на особисту картку у розділі Мапс, що дозволить створити про компанію приємне враження серед потенційних клієнтів. Після кількох місяців роботи над проектом компанія зможе увійти до топ видачі за геозалежними фразами у пошуковій системі Goolge.
Є й ті ніші, просуватися в яких на англомовному ринку немає жодного сенсу. Для цього будуть потрібні значні інвестиції, які навряд чи є навіть у представників середнього бізнесу. Усі ці напрями вже давно монополізували такі гіганти, як Amazon чи Ebay. Також не варто навіть намагатися створювати сервіс з пошуку чи оренди нерухомості, адже подібні послуги вже давно та успішно монополізовані місцевими гравцями.
У даному випадку вигідним рішенням може стати зосередження зусиль на ніші, яка ще не встигла стати дуже популярною або відрізняється вузькою спрямованістю. Це може бути як товари, і послуги.
Для тих, хто поставив собі відповідну мету, ми підготували матеріал, який допоможе зрозуміти основні аспекти. Для початку зазначимо, що такий процес краще доручити майстрам. Розкрутка займає багато часу та зусиль і може стати непомірною ношею навіть для досвідченого фахівця, якщо той вирішить працювати самостійно. Або можна виконати особисто деякі завдання, інші делегувати своїм підлеглим, що прискорить і полегшить процес. Оптимально, як завжди, працювати з командою майстрів з відповідної студії.
Після завершення розробки власного сайту нам потрібно буде оптимізувати його, для чого обов’язково знадобиться пул ключових слів, які дасть семантика. Послідовність кроків тут виглядатиме так:
здійснюємо підготовку семантичного ядра;
редагуємо та створюємо нові теги для кожної сторінки, не забуваючи про опис;
створюємо оптимізовані тексти, виходячи з особливостей семантичного ядра;
перевіряємо наявність помилок на сайті та обов’язково виправляємо будь-які неточності.
Якщо всі ці роботи виконуються особисто, слід звернутися до СЕО-фахівців, щоб перевірити правильність проведених робіт, оскільки процедура оптимізації буде найважливішою для нас. Пошук копірайтера та погодження з ним обсягу текстів для розміщення на сайті буде не менш важливим моментом. Далі переходимо до розміщення зовнішніх посилань, навіщо потрібно знайти потрібний майданчик і підготувати оригінальний текст.
При просуванні можна розпочинати порівняно невеликий обсяг зовнішніх посилань, наприклад, 30 за місяць. Надалі їх кількість слід гармонійно збільшувати. Відразу обмовимося, що чим більше посилань, тим швидше пройде вся процедура набору потенційної аудиторії.
Якщо немає домену .com
У такому разі починати роботу потрібно з семантики, а готувати ядро слід англійською. На основі отриманого семантичного ядра ми починаємо створювати структуру сайту, після чого можна переходити до розробки. Коли завдання буде виконано, можна переходити до оптимізації, що здійснюється також, як описано вище.
Базисом для створення сайту є його структура та правильна семантика, без яких неможливо нічого зробити. Тільки після завершення таких робіт можна переходити до оптимізації. Спочатку слід переконатися, що ніша готова до вашого виходу, тобто у вашого сайту буде можливість конкурувати з ключовими представниками сегменту. І не забувайте, що просування в Україні обходиться набагато дешевше, ніж в американському регіоні.