Як готувати контент для сайту?
22.09.2018
5 дієвих порад для розвитку та просування інтернет-магазину
23.09.2018

Самостійне просування у 2018 році – як це працює?

Важко уявити власника сайту, який не бажає зробити його успішним та ефективним, отримуючи від цього солідний прибуток у подальшому. Тому фахівці розробили кілька варіантів розкручування , які в результаті дозволяють дійти бажаного результату. Але для того, щоб досягти його, потрібно докласти певних зусиль. Почати слід з оптимізації кожної сторінки ресурсу під конкретний перелік пошукових фраз, визначитися з якими слід заздалегідь. Якщо ж цей етап просування випустити з уваги, це може бути критичним моментом у подальшому, що дозволить отримати найкращу ефективність.

Якщо звернутися до глобальної мережі з відповідним запитом, то можна виявити безліч відповідних статей, які розповідають про тонкощі самостійного розкручування. Їх особливістю є недостатня повнота інформації, яка дозволяє визначитися з кращим варіантом. Тому й була потрібна дана публікація, яка поставить усі крапки над i в цьому важливому питанні.

Особливості розкручування в сучасному інтернеті

Найпопулярнішою пошуковою системою на даний момент є Google. Вона докладає максимум зусиль, аби зберегти свій статус. Зокрема, за минулі роки було запроваджено безліч нових технологій та алгоритмів, які тепер доводиться враховувати у процесі роботи. Наприклад, багатьом відомо про існування нового алгоритму, згідно з яким всі популярні сайти повинні мати власну мобільну версію. Більше не існує двох окремих версій, десктопної та мобільної, а роботи-пошуковики вимагають доступу до стилів та скриптів сайту, що також для багатьох стало несподіваним для багатьох власників сайтів.

У компанії розуміють, наскільки важливо своєчасно застосовувати всі ці зміни у робочому процесі, тому були розроблені статті з рекомендаціями безпосередньо від інженерів Google. Тим не менш, для більшості користувачів вони дуже складні для розуміння, та й далеко не кожен фахівець у подібних питаннях ознайомлювався з ними. Натомість ми підготували публікацію, яка дозволить описати всі необхідні кроки зрозумілою мовою та в тих деталях, які будуть важливими на даний момент.

Почати слід з того, в чому сходяться практично всі сучасні розробники сайтів та студії, які займаються їх просуванням. Мова йде про те, що без необхідних знань упоратися навіть із простими завданнями буде дуже складно, до того ж невірна дія може стати причиною серйозної проблеми надалі. Тому спочатку слід ознайомитися з найдоступнішими книгами, в яких детально описані ази роботи з просування. Тільки після цього можна братися до роботи самостійно.

Якщо сайту ще немає і ви тільки збираєтеся зайнятися його розробкою, то краще буде передати отриману інформацію фахівцю, який займатиметься подібними роботами. Якщо ж над новим майданчиком робота ведеться особисто, слід врахувати всі ті моменти, про які піде мова нижче. Важливо відразу відзначити, що движок сайту повинен повною мірою відповідати його особливостям. В іншому випадку процес може значно ускладнитись, а на реалізацію плану піде значно більше часу. Почати слід з правильно підібраної структури, яка знадобиться для наступної семантики.

struktura-saitaРозробка структури сайту

На даному етапі слід скористатися звичними рішеннями, адже на винахід чогось унікального та нового піде дуже багато часу. Тому слід скористатися пошуком та вбити у рядок запит, який дозволить вивчити сайти найбільших гравців вибраної ніші. Але пам’ятайте, що наше завдання зовсім не зводиться до банального копіювання. Дуже важливо зрозуміти, які особливості має сайт, але постаратися зробити їх ще більш яскравими та унікальними. Структура в більшості випадків досить тривіальна, але вона добре працює, тому вносити спеціальних коректив не доведеться.

Єдине, що варто зробити, це додати більше додаткових підкатегорій. Кожну групу товарів можна підрозділити на кілька додаткових категорій, котрі потребують цільові сторінки. Фактично на цьому етапі ми вже починаємо займатися семантикою сайту. Завдання, яке стоїть перед користувачем, максимально просте і зрозуміле. Йому необхідно опрацювати семантичне ядро, ґрунтуючись на створеній структурі з категоріями та підкатегоріями.

Збір даних про майбутній проект

На цьому етапі потрібно пропрацювати великий масив інформації, яка дозволить в результаті отримати точне розуміння того, як виглядатиме сайт:

  • знайти ключові слова для різних категорій;
  • проаналізувати ринок та його потреби;
  • вивчити сайти головних суперників у ніші.

Для новачка ці моменти можуть бути складними, тому варто приділити більше уваги кожному пункту. Спочатку розберемося з цільовими сторінками. Вони є вхід для відвідувача, який задався пошуком конкретного товару чи послуги. Багато сторінок-входів дозволяє підвищити шанси на зростання цільової аудиторії. Для розробки ключових слів є кілька алгоритмів дій:

  • співробітництво із семантиком;
  • використання спеціальних сервісів;
  • комбінований варіант.

Самантіком називають фахівця, який розуміє всі деталі створення семантичних ядер і має великий досвід у їх створенні. Він зможе швидко створити пул пошукових запитів, полегшуючи та прискорюючи процес. Якщо робота буде виконуватися самостійно, можна скористатися численними програмами. Найпотужніші інструменти мають ті програми, які надаються на платній основі, але за бажання можна знайти і досить ефективні безкоштовні аналоги.

Так, якщо ви маєте гарні навички використання Google Adwords, то з її допомогою буде нескладно знайти цільові запити для кожної сторінки. І тому слід зробити просту послідовність дій, які необхідні нової компанії. Можна зробити ще простіше, скориставшись планувальником ключових слів. Всю процедуру описувати детально немає сенсу, оскільки знавці цієї програми її й так знають, а новачкам для початку слід з нею познайомитися, щоб зрозуміти, про що йдеться.

Користувач повинен розуміти, що створення нових ніш відбувається буквально щороку, що дозволяє легко знайти оптимальний напрямок для роботи. Але не слід вважати, що найкращим вибором буде швидке входження в новий сегмент, адже це загрожує багатьма проблемами. Щось нове має ще стати затребуваним. Якщо ж на нього немає великого попиту в інтернеті, то процес просування буде малоефективним. Тут більш видимий ефект дасть банерна реклама, а також використання соціальних платформ. Не зайвим буде переконатися в тому, що товар дійсно цікавий для покупців, адже нові на перший погляд ніші можуть бути давно забутими старими, які втратили свою актуальність для сучасного покупця.

При цьому ніхто не дасть гарантії успішного просування в ніші, оскільки тут доведеться мати справу з серйозною конкуренцією, витримати яку вдається не всім. Якщо ж вдалося знайти оптимальний напрямок для майбутньої роботи, то можна починати діяти. Але перед цим перевірте, чи у вас усі складові:Content

  • правильно підібрана структура сайту;
  • цільові сторінки;
  • відповідні ключові запити, розбиті на кластери.

Якщо все це є, то рухаємось далі.

Контент на сайт

Наповнення сторінок є одним із головних елементів сучасного електронного майданчика. Йдеться про опис, огляд або рецепт, а також графічні, візуальні або звукові елементи, розміщені на сторінці. Кожен вид контенту має свої особливості, що у результаті забезпечує високий рівень продажів. Для цього знадобиться чимало роботи, адже контент має бути унікальним. Але це дозволить отримати більш високе місце при видачі сторінок, а також дозволить роботу зрозуміти, чи корисна інформація.

Не слід забувати у тому, що вивченням представленого контенту займатимуться пересічні люди. Він має бути цікавим, логічним, структурованим та зрозумілим. Таке наповнення дозволить забезпечити сайт усім, що нам потрібно, починаючи від приросту продажів і закінчуючи гармонійним трафіком. Щоб упоратися із завданням, приділимо увагу кільком моментам.

Перше правило успіху максимально просто – інформація має бути унікальною та корисною одночасно. Кожна категорія сайту повинна містити оптимізований текст, в якому будуть розміщені ключі, які підібрані для комфортного ознайомлення з матеріалом. Не зайвим буде доповнити статтю відеороликами із тематично однорідним змістом. Велика кількість картинок на тему буде важливим плюсом. Для продаючих сайтів буде корисно розробити цикл оглядів, завдяки яким користувач зможе швидше вибрати товар, що його цікавить, з конкретної категорії.

Другим важливим правилом є написання текстів з орієнтацією людини. Замовити його можна як у професіонала за ціною від долара за кілознак, так і опрацювати матеріал самостійно. В середньому текст складається з 3к символів, а його ціна може змінюватись від 3 до 15 доларів залежно від якості та складності. Самостійна робота над СЕО-текстами потребує певного розуміння особливостей процесу, тому перед початком буде не зайвим ознайомитись із відповідною статтею, яка дасть точне розуміння нюансів роботи.

Як було сказано вище, наповнення сторінки має відповідати певній тематиці, а також бути різноманітним. Тому сьогодні все частіше огляди доповнюються відповідним відеоконентом, який можна створити особисто або замовити у фахівців. Популярність відеооглядів багато в чому пов’язана з тим, що сучасній людині простіше ознайомитись з відео, ніж читати гору тексту. Для просування сайту немає різниці, ніж користувач займається на сайті, аби він довго залишався тут і неодмінно повернувся в подальшому. Тому і читання декількох статей, і перегляд відео будуть корисними для нас.

Для комерційних проектів характерно робити окреме відео кожного продукту, але у деяких випадках вдається поєднати ряд товарів, створюючи огляд лінійки чи всього сегмента. Такий варіант дозволяє значно скоротити витрати, а також прискорити процес створення контенту, обсяг якого залежить від розмірів сайту.

Інтернет-магазин або сайт новин складно уявити без використання відповідних знімків, які дозволять користувачеві зрозуміти особливості продукту, а також вивчити його з усіх боків. Картинка багато в чому впливає на ймовірність покупки або будь-яку іншу конверсію. Конверсією називають дію користувача, яка переслідує ресурс:

  • продаж;
  • реєстрація;
  • завантаження файлів.

Відразу варто відмовитися від ідеї використовувати неякісні зображення, так як це може негативно позначитися на сприйнятті сайту в цілому. Для отримання чудових знімків можна провести фотосесію товарів, що буде оптимальним рішенням. Якщо ж зробити це з різних причин неможливо, слід скористатися фотобанками, які зберігають величезну кількість зображень, серед яких точно знайдуться знімки, що цікавлять.

increase-website-conversion-rateОптимізація магазину

Процес оптимізації багатогранний і має низку відмінних рис, які відомі лише професіоналам. Детально вивчати його немає сенсу, так як на це може піти багато часу. Тому достатньо ознайомитися з нюансами внутрішньої оптимізації, а технічна частина питання нехай дістається професіоналам, які зможуть реалізувати поставлені цілі.

Такий підхід дозволить контролювати їхню роботу, паралельно займаючись не менш важливими моментами. Зазвичай вартість якісної оптимізації становить близько 500 доларів, але може бути і нижчою, якщо скористатися послугами фрілансера або скоротити обсяг робіт, взявши на себе частину обов’язків. Якщо ж планується впоратися з роботою особисто, слід почати з вивчення інструкції з оптимізації.

Зовнішні фактори

Припустимо, що ми вже маємо оптимізований сайт, на якому публікується якісний і цікавий контент. На його сторінках з’явився товар, затребуваний у покупців. Ми скористалися унікальними текстами та відповідними зображеннями, але так і не змогли отримати купу замовлень на добу, на які очікували з моменту початку роботи.

Чому так відбувається? Тут може бути кілька відповідей на запитання. Різниця між новим та старим сайтом може бути колосальною. Так, для ресурсу, що індексується мережею вже кілька років, результат після правильної оптимізації має наступати негайно. Якщо ж мова йде про новий сайт, то його повинен дізнатися не тільки пошуковик, але і зацікавлені користувачі.

Аналітика сайту

Щоб розуміти закономірності процесу, слід звернути увагу на кілька аспектів, які дозволяє дізнатися комплексний аналіз. Насамперед йдеться про кількість відвідувань, які відбуваються щомісяця, а також про кількість переглядів сторінок за той же термін. Відсоток відмов також відіграватиме важливу роль, як і тривалість перебування людини на сайті. Для цього ми повинні вивчати пошукові фрази, які найчастіше використовуються відвідувачами. На допомогу кожному власнику приходить Метрика від Яндекса та Analitycs про Гугла.

Важливим моментом є застосування зовнішніх посилань, за допомогою яких у майбутньому можна буде суттєво збільшити кількість продажів. Але не слід переоцінювати цей елемент, вплив якого поступово знижується. Багато пошукових систем вже зараз вживають певних заходів для боротьби із зовнішніми посиланнями. Наприклад, використовуючи анкор з ключовою фразою, власник сайту не просто ризикує витратити кошти даремно, але і може потрапити під дію банхаммера, втративши будь-які продажі на тривалий час. Тому для нас сьогодні дуже важливо правильно вивчати поведінкові фактори.

Якщо ж отримати бажаного результату не вдається, то користуватися посиланнями слід обережно. Почніть закупівлю лише на тематичних ресурсах. У процесі розміщення слід обирати ті статті, які будуть цікавими та актуальними для користувачів. Також варто стежити за тим, щоб читачі оцінювали кожну публікацію з посиланням, як щось корисне чи цікаве, а не як набридливу рекламу. Для цього є чудова рекомендація, згідно з якою на сайті партнера слід публікувати лише частину матеріалу, короткий огляд, а посилання вестиме на більш розгорнуту статтю, яка знаходиться на вашому сайті.

Щоб унеможливити небезпеку того, що всі роботи були проведені марно, слід скористатися простим перевірочним методом. Для цього замовляємо контекстні оголошення та спостерігаємо за тим, наскільки успішно сайт продає. Якщо вдалося помітити високі показники, можна переходити до розкручування в пошукових системах.