Методи та порядок дій при розкручуванні сайту
26.09.2018
Результативне SEO просування у 2018 році
27.09.2018

Внутрішня SEO-оптимізація сайту

Процес оптимізації є комплексною процедурою, результатом якої має стати зростання позицій сайту за певними ключовими фразами. Методики, якими користуються під час виконання подібних робіт, поділяються на зовнішні та внутрішні. У цій статті ми докладно розглянемо аспекти, вплив яких буде особливо помітним у поточному 2018 році.

Грамотна оптимізація стає основним моментом, а також найважливішим підготовчим етапом перед подальшим просуванням . Якщо ж почати закуповувати зовнішні посилання, не завершивши роботи з оптимізації ресурсу, це може спричинити найсерйозніші проблеми, включаючи відсутність будь-якого ефекту. В інших ситуаціях можливе завдання реальної шкоди для ресурсу, включаючи зниження трафіку. Щоб не допустити подібних проблем, достатньо вивчити цей матеріал.

До комплексу робіт з оптимізації входять такі аспекти:

  • видалення дублів;
  • встановлення тегів;
  • робота з карткою сайту;
  • перевірка файлу robots;
  • генерація унікальних текстів;
  • проведення перелінкування.

Додатково потрібно попрацювати над юзабіліті, оскільки від цього залежить сприйняття ресурсу.

Дублікати сторінок

Експерти часто говорять про те, наскільки важливо підібрати відповідну систему керування контентом, щоб вона повністю відповідала поставленим завданням. Так, деякі движки мають таку особливість, що створюють ряд версій однієї сторінки, отримати доступ до яких можна за допомогою різних URL. У результаті навіть на головну сторінку можна потрапити на різні адреси. Для того, щоб перевірити цей момент, достатньо додати після реальної адреси index.php. Якщо сторінка не посилатиметься на помилку 404, це говорить про наявність дублів. І з ним нам доведеться боротися.

Вирішити проблему дозволяє серверний редирект. За допомогою даної команди сервер розуміє, що сторінка, яка використовується в редиректі, доступна за іншою адресою. Нам же потрібно провести склеювання, щоб зрештою отримати одну сторінку, чого від нас і вимагає Google або Яндекс. Додатково проводимо перевірку та інших сторінок сайту.

Мета-теги

Коли ми отримали готове для використання ядро, нам необхідно провести його оптимізацію. Для цього потрібно розставити теги, а також вказати альт до картинок, розміщених на сайті. Подібні роботи не мають на увазі особливих складнощів, тому впоратися з ними буде нескладно. Достатньо отримати мінімальні навички, що можна зробити за допомогою навчальних статей. Але деяким нюансам все ж таки варто приділити увагу. Прописувати альт слід обов’язково, оскільки сучасні ПС ще не мають навички розпізнавання того, що показано на картинці. Як відомо, будь-який знімок чи схема несе в собі конкретну інформацію, яку нам потрібно описати. І тому існує поняття альтернативного тексту, що й називається альтом.

Якщо подібні роботи виконані вчасно, це дозволить згенерувати додатковий трафік, оскільки зображення залишаються одним із найпопулярніших видів інформації на даний момент. Мова може йти як про людину, яка була залучена цікавим зображенням, так і потенційного клієнта. У будь-якому випадку сайт отримає додатковий трафік, що забезпечить певний приріст поведінкових факторів. Як відомо, останні особливо цінуються системами Google або Яндекс.

Карта сайту та файл роботс.тхтrobot-txt

У випадку, якщо сайт не здатний в автоматичному режимі створювати карту сайту, потрібно впоратися з таким завданням якнайшвидше. Карта є переліком, до якого включені всі адреси, що дозволяють пошукачеві зрозуміти, що слід використовувати для індексації в процесі роботи. Після того, як генерація буде завершена, нам потрібно буде помістити карту в корінь каталогу. Для цього переходимо на FTP сайт і розміщуємо створений файл. Коли цю роботу буде завершено, потрібно помістити картку до веб-майстра вибраної пошукової системи.

Використання файлу роботс дозволяє отримати ефективного помічника, який допомагає пошуковим системам виключити з індексу певні сторінки. Наприклад, можна тимчасово вимкнути доступ до пошуку або реєстрації. Процес закриття сторінок, які не можуть принести користь відвідувачу сайту, відрізняється своєю простотою і не потребує багато часу. Щоб отримати відповідний файл, достатньо створити його в блокноті та підписати відповідним чином. Процедура правильного налаштування здійснюється за допомогою команд, ознайомитись з якими можна у відповідній статті.

Після отримання необхідного файлу та здійснення його відповідного налаштування нам потрібно буде копіювати роботс на хостинг. Помістити його слід у тому самому кореневому розділі, де ми вже встигли залишити карту сайту. Тільки після цього переходимо в веб-майстер пошукової системи.

Створення контенту на сайт

Щоб оптимізувати ресурс, необхідно звернути увагу на оптимізацію його текстів. Чимало власників сайтів задаються питанням про те, для чого взагалі потрібно морочитися із СЕО-текстами? Необхідно розуміти, що без них процес оптимізації дуже швидко втратить будь-який сенс. Процедура дозволяє отримати переходи користувачів та потенційних покупців за низкою запитів, яких, як відомо, величезна кількість. Оптимально готувати під кожен подібний запит окрему сторінку, але це вимагає надміру зусиль та часу. З цієї причини в одній публікації може бути кілька десятків ключових слів. Потрібно розуміти, що ніхто не дасть гарантії того, що вони працюватимуть. Тим не менш, якщо підійти до питання правильно, можна досягти результату, при якому 60-70 відсотків ключів будуть враховуватися пошуковою системою,

Під високочастотні та середньочастотні запити зазвичай готують окрему статтю, що дозволить з більшою ймовірністю досягти топу. Важливим моментом у процесі оптимізації стає створення унікального наповнення. Унікалізувати доведеться практично весь матеріал, який було розміщено на сайті або планується на ньому розмістити. Особливістю роботи популярних пошукових систем є те, що вони виводять вище сайти, які відрізняються наявністю унікального матеріалу. Для перевірки відповідності даному параметру можна використовувати відповідні сервіси, яких у мережі дуже багато. Деякі пропонують додаткові інструменти. Якщо сайт отримує не унікальні публікації, які мають індекс нижче 80%, то можна сміливо починати переробку контексту. Він має обов’язково стати унікальним,

Інші процедури у рамках оптимізації

ПерелінківкаОсобливістю процедури перелінкування є зв’язування сторінок сайту, що здійснюється за допомогою посилань. Завдяки формуванню маси посилань, можна отримати позитивну репутацію серед пошукових систем, які стануть частіше демонструвати ресурс у процесі видачі результатів пошуку. Почати слід з того, що перелінковка буває зовнішньою та внутрішньою. Зовнішня є посилання, які ведуть на інші сайти. Процедура внутрішньої оптимізації передбачає проведення робіт, які допоможуть отримати посилання з однієї сторінки на іншу. І перший, і другий тип перелінкування гратиме важливу роль для того, щоб правильно оптимізувати сайт. Щоб впоратися з роботами, доведеться детально вивчити існуючі схеми перелінкування, а лише надалі приступати до безпосередньої оптимізації.

Мікроформат є спеціальним тегом, який включений в код сторінки. З його допомогою можна отримати грамотну розмітку, також його використання забезпечує допомогу для пошукової системи, щоб вона змогла зрозуміти, яка інформація міститься на цій сторінці. Наприклад, може йтися про людину, відгуки або товари, і Гуглу потрібно показати, що саме з перерахованого є на сайті. Розмітка здійснюється за встановленими правилами, які необхідно дотримуватись для виключення непорозумінь.

Показник швидкості сайту також відіграє важливу роль, особливо на сьогоднішній день. Створений вами ресурс може бути неймовірно привабливим, а також пройти оптимізацію, але якщо він відрізняється постійними фризами та гальмами, а також вкрай повільно завантажує інформацію, то не слід очікувати, що ПС Google буде ставитися до цього поблажливо. Реакція користувачів на повільні сайти ще більш категорична та однозначна. У Google протягом останніх років закликають користувачів приділити особливу увагу швидкості роботи сайтів. Від того, наскільки швидким є ресурс, залежатиме прогрес практично у кожному напрямі.

Для перевірки цього показника достатньо скористатися відповідними сервісами, що надаються на безоплатній основі. Якщо швидкість дійсно недостатня, то почати виправляти проблему слід із заміни хостингу. Не менш важливим моментом стане робота з матеріалами на сайті. Їх слід оптимізувати, включаючи переробку зображень шляхом зменшення їх розміру чи якості. Майстри рекомендують вивчити також те, які запити йдуть на сайт, щоб позбавитися зайвих, які створюють додаткове навантаження.

Що зрештою?

Щоб здійснити внутрішню оптимізацію, яка стане останнім пунктом перед просуванням, потрібно впоратися з багатьма роботами. Будь-яка дрібниця в даному випадку може серйозно вплинути на кінцевий результат, тому підхід має бути максимально серйозним. У процесі оптимізації потрібно використовувати багато сервісів, а також різні інструменти, тому варто задуматися про те, щоб скористатися допомогою фахівців. Переходити до розкрутки сайту , який не пройшов оптимізацію, буде вкрай недалекоглядним рішенням.