Просування сайту у сфері Web Development. Нюанси процесу
26.09.2018
Внутрішня SEO-оптимізація сайту
26.09.2018

Методи та порядок дій при розкручуванні сайту

Якщо говорити про просування , то під цим терміном мається на увазі процес, у рамках якого СЕО відіграє ключову роль. Для цього підходить як нещодавно створений, так і існуючий сайт. Під першим зазвичай маються на увазі ресурси, які увійшли до індексу не більше трьох місяців тому. У цій статті ми докладніше зупинимося на нових сайтах та знайдемо відповіді на такі запитання:

  • Що є новим ресурсом з погляду Google?
  • Як правильно підійти до розкручування такого ресурсу?
  • Коли просування буде безпечним?
  • Як просувати сайт швидко?

Способи розкручування сайту

За офіційною інформацією, яку надає Google у вільному доступі, можна припустити, що старі сайти не мають пріоритету щодо нових аналогів. Подібна інформація не викликає великого ентузіазму, адже всім відомо, що потрапити до топу відразу після створення сайту, особливо за високочастотними запитами, практично неможливо. З цієї причини експерти впевнені, що дата створення сайту має важливе значення.

Зрозуміти всі нюанси можна простому прикладі. Припустимо наявність двох сайтів, що мають якісну оптимізацію та схожу тематику, але не пройшли розкручування . Перший із них увійшов до кешу пошуковика більше року, а другий був опублікований через рік із моменту створення першого. У цій ситуації залишається запитати, який із сайтів, згідно з інформацією від Google, перебуватиме вище при видачі за однаковим запитом? З великою часткою впевненості можна сказати, що ним буде сайт, який було опубліковано раніше. За минулий час він міг встигнути отримати чимало зовнішніх посилань природного типу, оскільки з моменту розміщення пройшов цілий рік. Посилання будуть отримані навіть без цілеспрямованої розкрутки.

Показ нового сайту можливий тільки в тому випадку, якщо перший сайт не має зовнішніх посилань зовсім, а другий при додаванні отримав унікальний контент. У цьому випадку пошуковий робот може розглядати молодий сайт як більш актуальний для користувачів. Також варто доповнити, що за час, що минув, сайт може втратити чимало унікальних статей, які будуть запозичені іншими власниками ресурсів. І в цьому випадку цілком закономірно віддати перевагу сайту, який має абсолютно унікальний зміст.

Етапи розкрутки сайту

Основна різниця в даному випадку полягатиме в тому, що протягом перших місяців просувати новий сайт слід максимально стабільно, щоб процес виглядав природно для пошукової системи. Порядок дій полягатиме в тому, щоб провести редагування файлу robots та приховати від індексації сайт протягом наступних робіт. Дуже важливо уникнути індексації, тому що нам необхідно, щоб у Google ресурс став помітним лише після завершеної оптимізації.

Далі переходимо до робіт на сайті. Останній має пройти оптимізацію за максимальною кількістю ключових запитів, які відповідають обраній сфері діяльності. Контент має відрізнятися повною унікальністю. Перед початком робіт слід підготувати чек-лист, з яким у подальшому можна буде звіритися, наскільки реалізовані етапи відповідають поставленим завданням.

Increase linksВажливим аспектом роботи над сайтом є адаптація останнього під мобільні пристрої. Як відомо, Google та інші системи використовуються повсюдно і все більше людей шукають інформацію за допомогою смартфонів та інших гаджетів. З цієї причини Google залишає лише один індекс – мобільний, на підставі якого і відбуватиметься сортування видачі. Якщо сайт не пройшов адаптацію під мобільні пристрої, він може несподівано для власника втратити більшу частину трафіку та замовлень. Коли роботи будуть завершені, можна надсилати сайт на індексацію у пошукових системах.

Збільшення зовнішніх посилань

Цей аспект стає актуальним лише після того, як ми успішно завершуємо оптимізацію та відправляємо сайт на індексацію. Просування має відбуватися поступово. У перші місяці для цього краще користуватися безанкорними посиланнями. Методика просування полягають у тому, щоб упродовж перших місяців нарощувати кількість щомісячних посилань, кількість яких має збільшуватись прогнозовано. Якщо в першому місяці їх було 50, то в другому їх може бути 70, а третьому їх буде 90 і так далі.

При розміщенні дуже важливо вибирати тільки ті сайти, які відрізняються релевантним змістом по відношенню до вашого ресурсу. Якщо посилання потрапить на сайт з іншою тематикою, то це призведе до зворотного ефекту. Коли вказаний час пройде, слід вивчити ключові запити та входимо по них у топ, використовуючи відповідний анкор для посилань. У разі йдеться про ключові фрази, у яких може бути заклик до дії. Число анкорних та безанкорних посилань повинне співвідноситися 4 до 1.

У ситуації, коли після початку використання анкорних посилань ми не отримуємо ефекту, слід трохи збільшити їхню кількість. Якщо це дасть протилежний результат, слід детально вивчити цільову сторінку та знову повернутися до безанкорних. Згодом буде знайдено золоту середину. Важливим моментом є те, що анкори, які мають використовуватись, обов’язково слід робити різними. Якщо всі зазначені рекомендації будуть дотримані, сайт не потрапить під санкції або фільтри, а також покаже позитивну динаміку.