Готуємо семантичне ядро без допомоги майстрів
24.09.2018
Просування сайту у сфері Web Development. Нюанси процесу
26.09.2018

Просування сайтів в англомовних регіонах

Ця публікація створена спеціально для того, щоб прояснити ряд ключових моментів, пов’язаних із розкручуванням англійського сайту, для чого найкращим рішенням залишається використання грамотно складеного СЕО-плану. Просування ми пропонуємо проводити саме в органічному пошуку. На практиці можна буде помітити, що розкрутити сайт у цьому напрямі буде не складніше, ніж у російськомовному регіоні. Проте існує кілька нюансів, яким необхідно приділити увагу. Їхнє розуміння дозволить правильно скласти порядок робіт, щоб у результаті отримати найкращу динаміку та зберегти частину коштів.

Основні етапи просування

Процедура розкручування сьогодні добре відпрацьована, тому з нею не повинно виникнути складнощів. Починати належить з внутрішньої оптимізації, яка має на увазі:

  • пошук відповідних фраз ключовою мовою з їх подальшим додаванням в семантичне ядро;
  • підготовка відповідної структури з урахуванням підготовленої семантики;
  • робота з тегами, а також виправлення помилок;
  • створення сторінок, використовуючи цільові фрази;
  • початок роботи в Webmastertools та перевірка сайту за допомогою його інструментів.

Обсяг роботи великий, тому його виконання буде потрібна допомога професіоналів. Більшість завдань, які будуть вирішені на даному етапі, дозволяють позбавитися проблем в подальшому. Усі зазначені роботи є обов’язковими, що забезпечить більш високу конверсію та покращення юзабіліті. Додатково сьогодні варто скористатися чатом на сайті, щоб користувачі змогли запитати продавців у режимі онлайн. Не менш популярною є функція зворотного дзвінка. Форми, які доведеться заповнювати покупцю, мають бути детально опрацьовані.

У ході робіт слід уважно стежити за кліками та іншою статистичною інформацією, яка може багато дати для розуміння особливостей роботи ресурсу. Додати на сайт слід і окремі сторінки, на які описано доставку, повернення та гарантії. Процес просування може відбуватися з використанням зовнішніх посилань та краудів. Для них потрібно буде звернутися до копірайтера, для якого англійська – основна чи рідна мова. Це дозволить отримати осмислені та грамотні унікальні статті. На відповідних сторінках мають з’явитись унікальні тематичні публікації з різноманітним контентом. Посилання на власний ресурс слід залишити на активних форумах у відповідних розділах.

Робота над контентом

advancementСаме цей етап дозволяє нам згенерувати величезну кількість лідів та збільшити прибутковість бізнесу. Наповнення сьогодні відіграє важливу роль, тому треба приділити увагу низці нюансів. Наприклад, сайт може запустити власний блог, де будуть описуватися тематичні новини або з’являтися інформація про переваги компанії, нові надходження, акції. Але починати слід із підготовки текстів під кожну сторінку. Вони мають бути легко читані, а також максимально інформативні. Про їхню унікальність і згадувати не варто, адже це наріжний камінь оптимізації.

Найважливішим моментом для нас стає накопичення ключових слів, відповідно до яких ми й створюватимемо нові тексти. Ідеально, якщо збирати слова для семантики буде людина із високим знанням англійської. Процес розформування можна доручити вже звичайному фахівцю.

Написання текстів найкраще замовити досвідченому перекладачеві, який розуміється на нюансах СЕО. Зробити це можна в нашій компанії, яка вже багато років успішно готує грамотні статті різними мовами. Логіка складання матеріалу англійською не відрізняється від інших мов, але знання іноземної мови стає обов’язковим моментом. Коли у нас готовий текст, опрацьовано семантику та структуру, можна приділити увагу технічній частині. Для цього виконуємо перенос вмісту сайту, а також займаємося впровадженням напрацювань, зібраних раніше.

Розкрутка англійського сайту

Найпростішим рішенням є використання контекстно-посилального просування. Але треба розуміти, що в цьому регіоні хороші посилання коштують дуже дорого, тому метод не можна назвати дешевим. Незважаючи на високу вартість, він залишається найефективнішим. Для отримання бажаних посилань можна працювати з форумами та блогами.

Для того, щоб розміщувати крауди, потрібно вивчити форуми англомовного сегменту інтернету та знайти ті, які відповідають тематиці вибраного проекту. Після цього залишиться лише зробити реєстрацію у відповідних розділах та підготувати посилання на сайт. Супровідний текст повинен говорити про те, що тут якісний товар, швидка доставка, прийнятні ціни та все в такому ключі.

Другий варіант полягає в тому, щоб підготувати статейні публікації, які будуть розміщені на тематичних сайтах. Тут усе досить просто. Нам потрібно близько 30 публікацій на місяць по 2к символів, але кількість статей може зростати в майбутньому. Копірайтеру потрібно поставити ТЗ, а після його виконання вам залишиться лише розмістити статті на відповідних сайтах у вибраному регіоні.

Підсумком стане отримання 30 статей, тематика яких буде максимально близька до вашого сайту. Вони варто вказати сильні сторони, а також додаткову інформацію, яка допоможе користувачам переходити за посиланнями на вас сайт. Але не забувайте, що на одному тематичному ресурсі можна розмістити лише одну статтю. Тому для тридцяти публікацій потрібно тридцять релевантних сайтів. Після першого розміщення слід звернути увагу на статистику. Якщо вона буде позитивною, то наступного місяця кількість посилань потрібно збільшити на 5-10 штук і так далі. Якщо ж вона буде такою самою, як була раніше, то проблеми полягають у неправильно підібраних майданчиках для розміщення або стосуються безпосередньо самого сайту.

За бажання можна передати роботу з розміщення посилань сторонньому фахівцю . Для цього достатньо відвідати відповідний сайт, де фрілансери готові запропонувати свої послуги кожному бажаючому. Орієнтиром для нас є успішна оптимізація, коли приріст аудиторії відбуватиметься гармонійно, без різких стрибків чи просідань. При цьому важливим моментом залишається підготовка відповідних ключів англійською мовою, які є основою всієї подальшої роботи. Зовнішнє просування виконуємо статейними чи крауд-посиланнями, використовуючи лише вічні публікації. Складання текстів краще передати до рук перекладача.