Це питання продовжує залишатися актуальним для багатьох власників сайту, які бажають зробити його популярним серед користувачів. Таке прагнення нерозривно пов’язане з підготовкою текстового наповнення сайту, для створення якого вдаються до рерайтингу чи копірайтингу. Ці методи дозволяють отримати унікальну інформацію, яку ми публікуємо на сайті згодом. Стаття буде корисною для тих, хто продовжує ставити запитання:
Почати слід із термінології. Слово копірайтинг перекладається як написання текстового матеріалу. Цей процес зазвичай доручають професіоналам, діяльність яких спрямована на створення тексту з рекламним характером, а також висвітлення презентації або інших видів інформації. Прийнято вважати, що подібний текстовий матеріал є наповненням сторінки, що дозволяє рекламувати товар, демонструвати сильні сторони компанії і так далі. До статей, які стосуються копірайтингу, можна віднести різні рекламні оголошення, огляди, опис товарів чи послуг. Використовувати такий текстовий матеріал можна для інтернет-магазинів, візиток або блогів.
Іншим методом підготовки унікального контенту є рерайтинг. Цей процес полягає в тому, щоб підготувати новий матеріал на основі існуючого, для чого потрібно:
Метод відмінно підходить у ситуаціях, коли потрібно швидко одержати значний обсяг контенту для його публікації на сайті.
Щоб отримати високу позицію видачі, сьогодні потрібно використовувати будь-яку можливість. Унікальний текст надає дуже важливу перевагу. Він враховується у процесі сортування, у результаті сайт отримує більш високий рядок. Завдяки регулярній публікації подібних матеріалів, вдається просунути цільові сторінки в топ пошуку. Якщо ж брати текст, який вже був опублікований на іншому сайті і пройшов індексацію, і розміщувати на власному ресурсі, то це не дасть результату. Пошукові роботи користуються досконалими алгоритмами та вміють обчислювати першоджерело, а отриману інформацію використовують під час ранжиру.
Чудово, якщо є можливість готувати СЕО-тексти, які відрізняються повною унікальністю під час перевірки кількох сервісів. Для того, щоб переконатися в цьому, існує декілька спеціальних програм. При цьому більша їх частина є унікальною, також пропонується додатковий функціонал. Ознайомитись із сервісами для перевірки можна за відповідним запитом.
Як було зазначено вище, під час роботи над новою публікацією нам доводиться враховувати низку моментів. Проте, навіть унікальний текст не дасть бажаного результату, якщо буде складено для машини, а не для людини. Пошуковики сьогодні оцінюють те, як поводиться користувач, який перейшов на сайт, а не правильність підібраних ключів для цього розділу. Тому логічність, актуальність і грамотність слід ставити в основу.
Щоб написати хороший текст для сайту, ми підготували деякі рекомендації, які допоможуть впоратися із завданням. У процесі написання матеріалу слід відштовхуватися від тих факторів, які здатні змусити людину довше затриматись на сторінці. Спочатку слід зрозуміти, як правильно скласти сам текст. Дуже великі абзаци складно читати, тому простирадло тексту потрібно обов’язково розділити на кілька окремих значеннєвих елементів, для чого використовують заголовки та абзаци.
Кожен абзац слід складати з 3-4 речень. Якщо ж у ньому буде більше 6 рядків, то інтерес до читання читач буде дуже швидко падати. Для наочного прикладу можна ознайомитися з ключовими ресурсами новин, які використовуються сьогодні. Їхня структура подачі матеріалу є гарним прикладом для успадкування.
Текст слід розбавляти різними переліками, таблицями та іншими матеріалами, які дозволять візуально відокремити його складові. Також необхідно детально вивчити питання підготовки заголовків, які допоможуть забезпечити додатковий інтерес. Назва, в якому йдеться про перерахування, наприклад, 5 рекомендацій або 10 прикладів, ясно говорить про те, що текст написаний легко і ознайомитися з ним буде кілька хвилин. У ньому обов’язково буде один або кілька списків, наприклад, із переліками позитивних та негативних сторін товару чи бренду. Список може бути нумерованим чи маркованим залежно від контексту.
Картинка часто стає вкрай важливою частиною публікації, тому чим більше зображень буде в тексті, тим краще. Важливо, щоб вони добре поєднувалися з темою і не викликали у читача дисонанс. Картинка має давати зрозуміти, що саме хотів сказати автор у найближчій частині тексту, яку вона наочно ілюструє. Вона має бути зрозумілою та детальною, оскільки розмиті фото часто викликають відторгнення у глядачів. Якщо є можливість, вибір краще зробити на користь унікальних знімків.
Заголовок статті має чітко говорити про зміст цієї публікації. Відмінно, якщо з його допомогою вдається викликати дії з боку читача, наприклад, стимулювати його до реєстрації на сайті або купівлі. Заголовок, що чіпляє, часто містить рекомендації або експертну думку, тому рейтинги сьогодні так актуальні. Не забувайте, що заголовок не повинен йти у розріз із змістом, тому уважно читайте статтю перед створенням остаточного варіанта заголовка.
Вступ слід створювати так, щоб у ньому були передумови до того, про що буде наступна розповідь, щоб читач зміг зрозуміти, чи буде для нього цей текст актуальним чи ні. Заголовок має бути в міру довгим і не перевищувати 80 символів, що є межею при видачі результатів пошуку.
Враховуючи все сказане вище, можна дійти висновку, що сьогодні звичайне копіювання чужого тексту не тільки безглуздо, але і може бути небезпечним для вашого сайту . Під час роботи над структурою особливу увагу варто приділяти заголовкам, а також перелікам. Самі абзаци краще робити короткими, тому їх простіше сприймати. Картинки будуть корисними лише в тому випадку, якщо вони тематичні.